مازیار جان مازیار جان ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

مازیار مامان و بابا

دنياي من تولدت مبارك

1392/11/26 11:05
نویسنده : مامان مازیار
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

                    

             مازيار جونم  يكساله شد.

عزيزم با وجود نازنين و شيرين تو اين يكسال چون يكماه  زود گذشت و تو مردي شدي براي مامان و بابا .

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

                                                                     تولدت مبارک

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست… تولدت مبارک

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

تمام دقايق مانده از عمرم به همراه زيبا ترين بوسه های عاشقانه
هديه اي براي روز تولد تو

 

لمس بودنت مبارک

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی. بدان که شب میلادت. برایم ارمغان خوبی ها وزیبایی هاست. پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک.

 

امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت،

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی

سالروز  زمینی شدنت مبارک

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک

 

امروز به تو فکر میکنم
به زمانی که چشم گشودی
و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود
دنیایم با تو آغاز شد

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !
عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

 

الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی

تولدت مبارک

 

عزیزتر از جانم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

 

هميشه به قداست چشمهاي تو ايمان دارم چه كسي چشمهاي تو را رنگ كرده است

چه وقت ديگر گيتي تواند چون تويي خلق کند؟فرشته اي فقط در قالب يك انسان !

فقط ساده مي توانم بگويم تولدت مبارك

 

وجود تو تنها هدیه گرانبهاییبود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم

 

 

 

 

 

يكتا جون و مازيار جونم و طناز جون و محمد رضا جون در كنار پسرم در جشن تولد يكسالگيش.

مازيار در آغوش باباجون و در كنار بابابزرگش در روز سالگرد تولدش.

نمايي از جشن كوچولوي خانوادگي به مناسبت جشن تولد مازيار جونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
26 بهمن 92 11:02
سلام مامانیه مازیار عزییییییییییز یه فوانینی واسه ساخت اسم هست این پست رو بخونید http://zibasaz.niniweblog.com/post2546.php
پدرت
7 اسفند 92 0:38
تولدت مبارک عزیز بابا و مامان . به قول خودت عژیژم